اس ام اس غمگین 93
چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, ساعت 17:51 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

مثل باران چشمهایت دیدنی است / شهر خاموش نگاهت دیدنی است / زندگانی معنی لبخند توست / خنده هایت بی نهایت دیدنی است . در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد ، در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است ، همیشه دلتنگ توام . یک لحظه دلم خواست صدایت بکنم / گردش به حریم با صفایت بکنم / آشوب دلم به من چنین فرمان داد / در سجده بیفتم و دعایت کنم . اس ام اس غمگین بی تو اینجا همه در حبس ابد تبعیدند / سالها هجری و شمسی همه بی خورشیدند . غمگین تر از پاییز ، زمستونه که بهار ندیده ، اما غمگین تر از او منم که تو را ندیدم . باز باران تا همیشه / نم نمک بر روی شیشه / مینویسه تا بدونی / مهربونیت پاک نمیشه . زندگی وقتی قشنگه که دلی برای دلی تنگ میشه ، الان زندگیم خیلی قشنگه . سکوت سرد فاصله ها تنم را میلرزاند ، بیاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم ! تو بشو ساحل قلبم / من میشم ماهی مرده / تا بگن به عشق ساحل / لب دریا جون سپرده . غم داشتن بخشی از زندگیست ولی غمخوار نداشتن عذاب زندگیست ، غمخوارتم رفیق !

برچسب‌ها:

اس ام اس غمگین و دلشکسته
سه شنبه 24 تير 1393برچسب:, ساعت 3:55 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

زندگی وقتی قشنگه که دلی برای دلی تنگ میشه ، الان زندگیم خیلی قشنگه .

سکوت سرد فاصله ها تنم را میلرزاند ، بیاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم !

تو بشو ساحل قلبم / من میشم ماهی مرده / تا بگن به عشق ساحل / لب دریا جون سپرده .

غم داشتن بخشی از زندگیست ولی غمخوار نداشتن عذاب زندگیست ، غمخوارتم رفیق !

برچسب‌ها:

اس ام اس دلتنگی احساسی
دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, ساعت 10:32 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

دندانم شکست برای سنگریزه ای که در غذایم بود ، دردم گرفت نه برای دندانم ، برای کم شدن سوی چشم مادرم قشنگ من تو تعریف شب میلاد آوازی / تو خوشرنگی خوش آهنگی ، تو دلبندی تو دلبازی وقتی فهمید میخوامش ، خندید و رفت / التماس رو تو چشام دید و رفت / با تمام خوبیهام اون بی وفا / رنگ غم تو چشام پاشید و رفت . خدایا عاصی و خسته به درگاه تو رو کردم / نماز عشق را آخر به خون دل وضو کردم / دلم دیگر به جان آمد در این شبهای تنهایی / بیا بشنو تو فریادی که پنهان در گلو کردم . جانم که تو باشی … جان به لب شدن چه لذتی دارد اس ام اس دلتنگی خیلی وقتها آدما برای اینکه رو قولشون وایسند ، قولشون رو زیر پا میزارند تا بتونند روش وایسند ! آرزویم با تو بودن با تو موندن است ، حتی اگر فقط یک شب باشد ، دوست دارم زمان در عشق تو بگذرد ، دوست دارم با تو جان گیرم ، با تو جان ببازم ، تو اجازه دادی عشقت را احساس کنم ، تو به من دل سپردی من هم دلمو باختم ، پس با تمام وجود میگویم تو را می پرستم ! همیشه این واسم سوال بود که عشق چیه ؟ اما الان با تو به زیباترین جواب رسیده ام .

برچسب‌ها:

اس ام اس دلتنگی عاشقانه
یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, ساعت 22:21 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

خیلی وقتها آدما برای اینکه رو قولشون وایسند ، قولشون رو زیر پا میزارند تا بتونند روش وایسند !

آرزویم با تو بودن با تو موندن است ، حتی اگر فقط یک شب باشد ، دوست دارم زمان در عشق تو بگذرد ، دوست دارم با تو جان گیرم ، با تو جان ببازم ، تو اجازه دادی عشقت را احساس کنم ، تو به من دل سپردی من هم دلمو باختم ، پس با تمام وجود میگویم تو را می پرستم !

همیشه این واسم سوال بود که عشق چیه ؟ اما الان با تو به زیباترین جواب رسیده ام .

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه و احساسی
شنبه 21 تير 1393برچسب:, ساعت 13:49 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

مثل یک درنای وحشی تا افق پرواز کن / قصه ای دیگر برای فصل زیبا ساز کن / اینقدر خوب ، مهربون ، دلنشینی / که برایم آرزوست با تو همنشینی . با من ای دوست اگر خوب اگر بد باشی / تپش حس من اینست که باید باشی . به هر دری می زنم از عشق تو / می نگرم بر غم رخسار تو / من و تو دلداده ی هم دیگریم / چو در رویت بخنند گل ، مشو دامش ای بلبل / که بر گل اعتمادی نیست ، گر حسن جهان دارد . اگر افتخارت دل شکستن است به عزیزانت بگو اسپند دود کنند این بار افتخار که نه … حماسه آفریدی ! شعر عاشقانه نازنین یاد تو واسم یادگاره / مهرت تو قلبم موندگاره / اونی که منو ازت جدا کرد / معلوم کار دست روزگاره . شب ها تا که سرمو می ذارم رو بالش / خوابو از سرم می پرونه فکر و خیالش .

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه جدید
چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ساعت 23:50 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

خانه ی دلم یک کلید بیشتر نداشت …
آن را به تو دادم
‏”خودم سرگردان خیابان شدم”

گویی خورشید گرمای خود را از دست داده است ، و گلهای سرخ عطری ندارند ، و ستارگان دیگر نمی خوانند ، آن گاه که چشم می گشایم و می بینم با تو نیستم .

خواستی بخون این به درد دله / امروز من غم ، امروز تو حل حله / آروز می کنم که به آرزوهایت برسی / با اینکه دلم داره ازت خیلی گله .

برچسب‌ها:

متن های زیبای 93
چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ساعت 13:59 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

می خواستم همدمی باشم که بذاری سرتو رو شونه هام / اما نمی دانم چه شد رفتی ؟ اشک جاری شد رو گونه هام . دیوارها اگر چه متهم به ایجاد فاصله هستند ، اما این دستان دیوار ساز ما است که تبرئه می شوند . اگر روزی یادت به من افتاد ، کافی است صدایم کنی ، بی صبرانه به سویت می آیم ! این روزها دوباره افکارم به سوی تو پر می کشد سنگش نزن ، تحمل کن ! متن های زیبا تو بگریزی از پیش یک شعله ی خام / من ایستاده ام تا بسوزم تمام . راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست / آنجا جز آنکه جان بسپارند چاره نیست . قبلنا پسره میرفت ۱۵ سال زندان بعد دختره به پاش میموند الان نمیشه بری سره کوچه ماست بخری ! لحظه ها خاطره اند ، زندگی شوق تمنای همین خاطره هاست ، بیادتم

برچسب‌ها:

متن های بسیار زیبا
سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, ساعت 12:23 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

همرنگ تمام آرزوهای منی / غارتگر قلب و دین و دنیای منی .

تو که تنها نمی مونی من تنها رو دعا کن / خاطراتم رو نگه دار اما دستامو رها کن .

مرا یاد آوری یا نه ، من از یادت نمی کاهم .

دارم از دوریت می میرم ، تا کنار من نسوزی / از دلم نمیری عمرم ، نفسامی که هنوزی .

به جون ستاره هامون نشه باورت یه وقتی / که دوستت ندارم ، اینو به خدا گفتم به سختی .

برچسب‌ها:

عاشقانه
دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, ساعت 22:26 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

از باد پرسیدم پایان کار عشق چیست ؟ سری تکان داد و گفت نفرین بر این جدایی . هیچ چیزی با چشمان بسته قشنگ نیست ، جز بوسه عاشقانه اگه یه روز آدما رو با رنگ بشناسن دوست دارم رنگت آبی باشه ، که مثل آسمون همیشه رو سرم باشی . تحمل تنهایی از گدایی دوست داشتن آسانتر است ، تحمل اندوه از گدایی همه ی شادی ها آسانتر است . دیروز در دادگاه دلم عقل من قاضی بود ، متهم قلبم بود ، جرم من عشقم بود ، عشق من یاد تو بود ! آیا حق من اعدام بود ؟

برچسب‌ها:

عاشقانه احساسی
دو شنبه 16 تير 1393برچسب:, ساعت 20:28 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

عشق با روح شقایق زیباست ، عشق با حسرت عاشق زیباست ، عشق با نبض دقایق زیباست ، عشق در حسرت دیدار تو زیباست .
یه عصا هزار بار میخوره زمین تا صاحبش زمین نخوره ، عصاتم رفیق .
می نویسم من که عمری با خیالت زیستم ، گاهی از من یاد کن اکنون که دیگر نیستم .
اگر لیلی به مجنون داده می شد ، دگر هیچ عاشقی رسوا نمی شد .
تو دل منو شکستی اما من دل تو رو نمی شکنم ، چون یه دل شکسته بهتر از دو دل شکسته است .

برچسب‌ها:

جوک خنده دار جدبد
یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ساعت 22:34 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

عشق قصه ی یکی بود و نبوده ، عشق کلاغی بود که هرگز به خونش نرسیده . ای کاش یاد بگیریم که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه ی تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ دنده های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد . عشق یعنی عبرت روزگار ، شلاق زمانه ، قصاص زندگی ، ولی افسوس ، قصاص زندگی را دید ، شلاق زمانه را خورد ، ولی عبرت نگرفت !جوک خنده دار با گفتن اینکه : یافتن عشق غیر ممکن است ، وانع ورود عشق به زندگی خود نشو ، سریع ترین راه دریافت عشق ، بخشیدن آن به دیگران است . آروم باش ! با توکل و تفکر که او زودتر از تو دست به کار شده ، سپس آستین ها را بالا بزن ، آنگاه دستان خداوند را می بینی .

برچسب‌ها:

جوک خنده دار
یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ساعت 21:57 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

ه پایان رسیدیم اما نکردیم آغاز ، فرو ریخت پرها نکردیم پرواز ، ببخشای ای روشن عشق بر ما ، ببخشای !
پرسیدند بهشت را خواهی یا دوست ؟ گفتم : جهنم است بهشت بی دوست !
ای دوست ، معرفت چیز گرانی است که به هرکس ندهندش !
خطر خوشبختی در این است که آدمی در هنگام خوشبختی هر سرنوشتی را می پذیرد و هرکسی را نیز !

برچسب‌ها:

جملات جدید و زیبا
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 18:44 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

گاهی وقتها چقدر ساده عروسک می شویم ، نه لبخند می زنیم نه شکایت می کنیم ، فقط احمقانه سکوت می کنیم . اتل متل ستاره ، گلم دوسم نداره ، نه اس اجملات زیبام اس نه یک زنگ ، دلم شده تنگه تنگ ، اتل متل یه خورشید ، کی از دلت منو چید ؟ این همه دوری از من ، کی این روزو میدید ؟ مرا صد بار از خود برانی دوستت دارم ، به زندان خیانت هم کشانی دوستت دارم ، چه سود از مهر ورزیدن ، چه حاصل از وفا کردن ، مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم .

برچسب‌ها:

جملات زیبا
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 18:28 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

تک تک آرزوی هایم را می سوزانم تا چشمکی باشد برای شب های بی ستاره ات .
سلام ای عاشق اندوهگینم ، نمیخواهم تو را غمگین ببینم ، اگر درد دو چشمت دیدن ماست ،بیا تا از دو چشمت درد چینم .
اگر غم سیرم کند ، غصه اگر پیرم کند ، دست بزرگ آسمان زمین گیرم کند ، بازم میگم دوستت دارم !
خوبیه کلیپس اینه که میتونیم دختر رو از پسر تو دانشگاه تشخیص بدیم !
لامصب جزو محدود راه های باقی موندس

برچسب‌ها:

اس ام اس خنده دار
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 18:1 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

من حاصل عمر خود ندارم جز غم ، در عشق ز نیک و بد ندارم جز غم ، یک همدم باوفا ندارم جز درد ، یک مونس نامزد ندارم جز غم . (حافظ) هر موقع خواستی از کسی جدا بشی یادت نره بهترین راه اینه که بهش بگی برای همیشه خدانگهدار ، شاید طرف مقابلت ناراحت بشه و قلبش بشکنه ولی بهتر از اینه که منتظر بمونه . تا کجای قصه باید ز دلتنگی نوشت ، تا به کی بازیچه بودن توی دست سرنوشت ، تا به کی با ضربه های درد باید رام شد ، یا فقط با گریه های بی قرار آرام شد ، بهر دیدار محبت تا به کی در انتظار ، خسته از این زندگی با غصه های بی شمار . سهم هر کسی که باشی خوش به حال روزگارش ، آخه پاییز و زمستونش میشه رنگ بهارش .اس ام اس خنده دار

برچسب‌ها:

اس ام اس خنده دار جدبد
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 14:52 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

باختم در عشق اما باختن تقدیر نیست ، ساختم با دردتنهایی مگر تقدیر چیست ؟
آتشی که عشق روشن می کند بسیار بیشتر از سردی و خاموشی ای است که تنفر به بار می آورد و من هرگز نمی توانم کسی را که به او لبخند نزده ام از ته دل دوست داشته باشم .
تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد ، دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند .

برچسب‌ها:

جملات عاشقانه
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 13:29 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

دادگاه عشق دادگاه بی عدالتی است که انسان را به خاطر دوست داشتن محکوم می کند . به وفا نمودن خود ز جفات باز دارم ، به جفا نمودن تو ز وفات برنگردم .اس ام اس عاشقانه خدایا عاشقان را غم مده ، شکرانه اش با من . بنویس با خط الماس رو تن نازک شیشه ، که بدون نور چشمات شب من سحر نمیشه .

برچسب‌ها:

عاشقانه
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 13:6 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

در زندگی به کسانی دل می بندیم که نمی خواهندمان و از وجود کسانی که می خواهندمان بی خبریم ، شاید این باشد دلیل تنهایی مان ؟
خدایا ، ای مهربانترین مهربانان ، کسی به شوق تو می خواهد پرواز کند تو پر و بالش باش ، کسی به شوق تو می روید تو آبش باش ، کسی از سوزش دل با تو سخن می گوید تو زبانش باش ، کسی تو را صدا می کند تو ندایش باش ، کسی تو را عشق می ورزد تو معشوقش باش .

برچسب‌ها:

اس ام اس
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 12:14 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

عشق گفت به درد بی کسی ، من همدمم تو هستی چه کسی ؟ بی کسی گفت منم یار همیشگی ، تو یک روز می شوی ساز دل شکستگی ، تو هستی مایه ی دلواپسی ، منم همیشه هم نفسی ، عشق گر نباشد از روی هوس ، بی کسی کیست که می کند قد علم ؟ عشق من عشقیست مردانگی ، به بی کسی می فهماند جاودانگی . اس ام اس با شروع هر صبح فکر کن تازه به دنیا آمده ای ، مهربان باش و دوست بدار ، شاید فردایی نباشد .

برچسب‌ها:

اس ام اس
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 18:34 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

دیگر کسی به گل سرخ نگاهی نینداخت ، آنگاه که نگاهی کرد اندیشه ای کرد و چه دیر فهمیدند راز گل سرخ را .

ای کاش همه گمشده ها در ره عشق به خونه هاشون می رسیدن .

برچسب‌ها:

اس ام اس تیکه دار
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 18:34 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

هیچ وقت ازت نمی پرسم کجایی ، واسه اینکه میدونم همیشه در قلب منی .

قبر واقعی ما در خاک نیست ، در قلب دوستانی است که ما را فراموش نمی کنند .

برچسب‌ها:

اس ام اس خنده دار
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 18:34 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

هرگز از یاد نخواهم برد چقدر غرق شدن در تفاله ای از واژگان یک مرد از عشق شیرین است چه خوشبختی شیرین است و چقدر تلخ و تحقیرانه است باور واژگان یک مرد از عشق .

اتل متل ستاره گلم دوسم نداره ، نه یک پیام نه یک زنگ ، دلم براش شده تنگ .

برچسب‌ها:

اس ام اس خیانت
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 18:34 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

تو در من آتشی هستی که خاموشت نخواهم کرد ، به گلزاران گلی هستی فراموشت نخواهم کرد ، قسم به جامه پاکی که از مهرت به تن دارم ، که تا جان در بدن دارم فراموشت نخواهم کرد .

عاشقان را خوش دلی تقدیر نیست ، با چنین تقدیر بد تدبیر نیست .

برچسب‌ها:

اس ام اس عاشقانه
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 18:34 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

سحرگاهان که شبنم آیتی از پاک بودن را به گلها هدیه می بخشد ، به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت خوب دیدن ، خوب بودن ، خوب ماندن را .

لحظه هایم را فقط با یاد تو سر می کنم ، خستگی های دلم را ثبت دفتر می کنم ، در خزان دوریت ای نوگل زیبای عشق ، من شقایق های دلم را بی تو پرپر می کنم .

برچسب‌ها:

اس ام اس غمگین
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 18:34 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

اگر انسان ها بدانند فرصت باهم بودنشان چقدر محدود است ، محبتشان نامحدود می شود .

خاطرم نیست تو از بارانی یا که از نسل نسیم ، هرچه هستی گذرا نیست هوایت ، بویت ، فقط آهسته بگو با دلم می مانی .

برچسب‌ها:

جملات زیبا
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 18:33 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

توی دنیا دو نفر باش ، یکی واسه خودت ، یکی واسه دیگری ، واسه خودت زندگی کن و واسه دیگری زندگی باش .

نمی دانم تو می خوانی از چشمانم حرف هایم را ، نمی دانم تو می بینی نگاهه بی صدایم را که می گوید بدون مهربانی های بی حدت ، بدون عشق تو هیچم .

برچسب‌ها:

جملات عاشقانه
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 18:33 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

اگه یه روز یه پروانه اومد نشست رو شونه هات ، نرونش ، چون من آدرس قشنگ ترین گل دنیا رو بهش دادم .

“مملکت به حمالم نیاز داره” چیست ؟
روحیه دهی یک پدر به فرزندش بعد از قبول نشدن در کنکور

برچسب‌ها:

جوک خنده دار
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 18:33 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

یادت هست بهت گفتم دوستت دارم و تو گفتی کوچکی برای دوست داشتن ، رفتم و بزرگ شدم ، حالا اما دیگر یادم رفته است دوست داشتن .

میدونی بی نمک ترین آدم روی زمین کیه ؟ تویی ، چون عسل که نمک نداره .

برچسب‌ها:

شعر عاشقانه
جمعه 13 تير 1393برچسب:, ساعت 18:33 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

همیشه از خوبی های دوستت برای خودت یه دیوار بساز ، اگه روزی بدی دیدی فقط یه آجر کم کن ، بی انصنافیه که دیوار رو خراب کنی .

از با تو بودن برایم عادتی ساختی که هرگز بی تو بودن را باور نمیکنم .

برچسب‌ها:

 
دیگر موارد